امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت در انتخابات ضریب نفوذ قدرت ایران را افزایش می‌دهد

مشهد - آبرومند: رییس دفتر عقیدتی- سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار و انسجام داخلی که با شرکت در انتخابات به دست خواهد آمد، سبب افزایش قدرت ما در منطقه خواهد شد و می تواند ضریب نفوذ ما را بیشتر کند.
کد خبر: 21308
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند به نقل از ایرنا – حجت الاسلام علی سعیدی روز جمعه در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد افزود: ما متغیرهایی را در عرصه داخل، منطقه و بین الملل مشاهده می کنیم که اگر به درستی برای مردم بیان شود و ملت ما متوجه اهمیت آنها شوند، برای حضور در انتخابات لحظه‌‎شماری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجلس قوی که با پشتوانه مردم سرکار خواهد آمد، می تواند به روند حرکت قوی دولت کمک کند و مردم باید بدانند که با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نماینده مناسب می توانند به این حرکت کمک کنند.

رییس دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: چهار نوع رأی دادن داریم «رأی بر اساس احساس»، «رأی بر اساس انفعال و لجبازی»، «رأی بر اساس تأیید صلاحیت ها، نه شایستگی ها» و «رأی بر اساس تعقل و شایستگی» این چهار نوع رأیی است که با آن مواجه هستیم و مردم باید بر اساس تعقل و شایستگی انتخاب کنند.

وحدت، تولید قدرت برای نظام است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش اظهار کرد: دشمن، اراده و ارادت ملت را هدف قرار داده است و باید «امام شناسی»، «دشمن شناسی» و «وحدت و تقریب» را در دستور کار خود قرار دهیم.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه وحدت، تولید قدرت برای نظام و انقلاب است افزود : دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

وی ادامه داد: اهل سنت دوستدار و محب نظام، کشور و انقلاب بوده و با وهابیت و سلفیت متفاوت است و باید این تفاوت را برای دیگران تشریح کرد و جلوی سوء استفاده ها را گرفت.

مشارکت در انتخابات ضریب نفوذ قدرت ایران را افزایش می‌دهد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز زمین، دریا و هوا برای دشمن مسدود و دشمن با نامردی و عملیات انتحاری به مقابله با ما آمده است اما باید بداند اگر از هر کجا حماقت کند، همان مکان را گورستان او خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به این که امروز شهید سلیمانی یک فرصت برای نظام است افزود: دشمن به دنبال زدن یک شخصیت تراز ایران اسلامی بود تا فراموش شود؛ اما شهادت ایشان، دل ها را زنده کرد و ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر وی شرکت کردند و اگر پیکر شهید سلیمانی به سایر استان ها می رفت، رقم بسیار بالاتر بود.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول نظام، انقلاب و محصول تربیت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است و این شهید والامقام، ولایت‌باوری را در عمل نشان داد.

او ادامه داد: به دنبال تکثیر حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید حاج قاسم ها برای این کشور ساخته شوند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی را «مکتب» اعلام کرده اند، نباید فقط خاطره این شهید والامقام بیان شود بلکه باید نظام های این مکتب تولید شود و بر اساس آن کار کرد.

وی، یکی از نظام های مکتب فکری شهید سلیمانی را نظام ولایی بیان کرد و افزود: نظام ولایی حاج قاسم، ولایت‌باوری است و باید ببینیم چه چیزی مدنظر ولی فقیه است و مطابق با آن عمل کنیم.

نقش روحانیت در تقویت انقلاب

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز گفت: روحانیت و مردم از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشتاز در این مساله بوده اند؛ پس در این دوران نیز باید همچنان پیشتاز باشد. روحانیت می‌تواند این پیشتازی را همچنان به جامعه و مردم تزریق نموده و میدان داری نماید.

حجت الاسلام علی رضایی ادامه داد:اگر روحانیت بتواند «معرفت به زمان و میدان» و «اقدام به موقع در زمان مناسب و میدان» داشته باشد، می‌تواند اثر مناسب خود را بر روی جامعه داشته باشد.

همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم توسط سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از دیروز در مشهد آغاز شد و تا اول بهمن ادامه دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *