امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۳ کمیته هماهنگی خدمات سفر و استقبال از نوروز در ملارد تشکیل شد

ملارد- آبرومند: سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ملارد از تشکیل ۱۳ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر برای استقبال از نوروز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 21364
زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ قبل از ظهر -
20 بازدید

‌به گزارش خبرنگار آبرومند- حامد سلمانی صبح دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر ملارد که با هدف ایجاد هماهنگی و آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی بهار ۱۴۰۳، به ریاست سرپرست فرمانداری ملارد برگزار شد. اظهار کرد: در اجرای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ۱۳ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را بر اساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.‌

وی افزود: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد سفرهای نوروزی ملارد شامل خدمات و حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، اسکان، نظارت و آمار، تنظیم بازار و خدمات رفاهی، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز و راه‌های مواصلاتی، کمیته پشتیبانی بخش مرکزی، کمیته پشتیبانی بخش صفادشت، کمیته هماهنگی دهیاری‌های بخش مرکزی کمیته هماهنگی دهیاری‌های بخش صفادشت و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نیز به عنوان دبیر این ستاد است.

بر اساس این گزارش در این جلسه تعیین و تجهیز مکان‌های اسکان مسافران نوروزی، آمادگی پایگاه‌های امداد جاده‌ای، اصلاح نقاط حادثه خیز، تجهیز نمازخانه‌ها و نظافت معابر، میادین و سرویس‌های بهداشتی بررسی و بر ممنوعیت حفاری‌های غیر ضروری، همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و ارسال لیست کشیک در سطح شهرستان تاکید شد.

گفتنی است که در این جلسه، احکام رؤسای کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد خدمات سفر ابلاغ و به مواردی نظیر تشدید بازرسی‌ها، برپایی کمپ‌های سلامت و نصب بنرهای راهنما، اهدا سوغات شهرستان به مسافران پرداخته شد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *