امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

صهیونیستها بعد از ۱۰۰روز از طوفان الاقصی به هدفی در غزه نرسیدند 

بهارستان – آبرومند: امام جمعه گلستان گفت: صهیونیستها بعد از ۱۰۰روز از طوفان الاقصی به هیچ هدفی در غزه نرسیدند.
کد خبر: 21314
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای تروریستی داعش و موساد گفت: این اقدامات سپاه پاسخ به مطالبه عمومی ملت ایران بعد از اقدامات تروریستی کرمان بود و انتقام از تروریست‌های جنایتکار ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: حمله به مقر تروریست‌ها از جنوب خوزستان با موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر پیام روشنی به اسرائیل رژیم کودک کش داشت که آنها هم در تیررس موشک‌ها هستند.

موسوی ادامه داد: در حمله به مقر تروریست‌های پاکستان ضمن دفاع از تمامیت ارضی باید مراقب جنگ روانی دشمن بود، چرا که رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی و صهیونیستی و هم پیمانان آنان به دنبال برداشتن تمرکز افکار عمومی از تحولات غزه هستند در حالی که تمرکز بر اخبار جبهه مقاومت باید در صدر اخبار باشد.

وی گفت: بعد از گذشت ۱۰۰ روز از طوفان الاقصی، اسرائیل به هیچکدام از اهداف خود چه در از بین بردن حماس و چه آزادی اسرا دست پیدا نکرده و در افکار عمومی محکوم و شکست خورده است و مردم دنیا حماس را پیروز میدان می‌دانند.

خطیب جمعه گلستان میلاد با سعادت امام جواد (ع) و امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت و افزود: پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و عمل به دستورات دینی مورد تاکید است.

موسوی با اشاره به اجلاسیه ائمه جمعه کشور دیدار با رهبر معظم انقلاب، سلام رهبر انقلاب را به مردم ابلاغ کرد و با بیان برخی از فرمایشات رهبر انقلاب بر نقش مردم در پیشرفت کشور و خدمتگزاری به مردم در همه زمان‌ها و همه عرصه‌ها از سوی مسئولان تاکید کرد.

وی‌در پایان به سنت اعتکاف اشاره کرد و گفت: سنت اعتکاف یکی از اسرار آمیزترین عبادات است اعتکاف به دلیل دو رکن روزه داری و وقوف شبانه روزی در مسجد و شب زنده داری بهترین فرصت برای سبک باری و ارتباط با خدا است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *