امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین دوره مسابقات تنیس روی میز جام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی درشهرستان قرچک برگزارشد

کد خبر: 20783
زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ بعد از ظهر -
143 بازدید

 

 

 

قرچک – آبرومند: به گزارش خبرنگار آبرومند اولین دوره مسابقات تنیس روی میز جام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در روز پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ باحضور محسن خرمی شریف شهردار، اصغریوسفی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، حسین ابویسانی روابط عمومی، اسلامی امورفرهنگی، رسول صدیقی برمنی رئیس هیات تنیس، داوران، قهرمانان و علاقه مندان به این رشته در سالن ورزشی ۹دی پوئینک شهرستان قرچک برگزارشد.

در حاشیه این مسابقات رسول صدیق برمنی رئیس هیات تنیس شهرستان قرچک به خبرنگار آبرومند گفت : این مسابقات سومین دوره از مسابقات تنیس در شهرستان ، و اولین دوره مسابقات جام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که در شهرستان قرچک برگزار شد

وی افزود : این مسابقات در دو روز متوالی پنج شنبه و جمعه در دو رده سنی نوجوانان زیر۱۸ سال، و بالای ۱۸ سال با حضور ۱۴۰ شرکت کننده با همکاری شهرداری، اموزش وپرورش و هیات تنیس شهرستان قرچک برگزار گردید.

اصغر یوسفی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری قرچک در ادامه این گفتگو ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا ، و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت :
هدف ازبرگزاری این مسابقات که با همکاری شهرداری، آموزش و پروزش و هیات تنیس برگزارشد، ایجاد شور و نشاط و انگیزه در نوجوانان و جوانان، و حتی بزرگسالان و ایجاد فضایی مناسب برای کسب مهارت آموزی ورزشی، و سلامتی جسمی ، روحی و روانی، است .

وی افزود : با انجام ورزش تنیس و یادگیری تکنیک های آن، انجام آن بسیار راحت می شود. کودکان، افراد مسن و تقریبا همه افراد می توانند این ورزش هیجان انگیز را انجام دهند و از مزایای سلامتی آن نیز بهره مند شوند

گفتنی است برترین های این مسابقات توسط مسیولین با اهداء لوح، کاپ و جوایز مورد تقدیر قرارگرفتند

قهرمانان این دوره ازمسابقات رده سنی جوانان

مقام اول علی دستان
مقام دوم سهیل براری
مقام سوم محمد تاجیک

قهرمانان رده سنی بزرگسالان
مقام اول استاد حمزه شهرابی
مقام دوم استاد وحید قدری
مقام سوم میر جمال خوشخو

علی لطفی خبرنگار آبرومند قرچک

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *