امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرگ ملیکامحمدی، جامعه ورزش و شهروندان بمی را داغدار کرد

کرمان - آبرومند: رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: داغ ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان بم با داغ در گذشتگان زلزله بم بار دیگر دلها را درهم شکست و جامعه ورزش را داغدار کرد.
کد خبر: 20325
زمان انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند به نقل از ایسنا – مهدی جهانشاهی امروز چهارم دی ماه در حاشیه مراسم بدرقه پیکر بازیکن تیم فوتبال خاتون بم که بامداد سوم دی ماه در حادثه رانندگی جان باخت، اظهار کرد: امروز بار دیگر یادآور روزهای سخت و تکان دهنده پنج دی ماه است که با مرگ بانوی فوتبال زنان همراه شد و جامعه ورزش و شهروندان بمی را داغدار کرد.

وی افزود: ملیکا محمدی یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود و رابطه‌ بمی‌ها با تیم فوتبالشان فراتر از یک احساس ورزشی است و این مردم داغدار شدند.

جهانشاهی ضمن تسلیت درگذشت ملیکا محمدی به جامعه ورزش استان کرمان و کشور گفت: این حادثه تلخی است و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی در کل کشور نباشیم.

وی درخصوص وضعیت عمومی دو بازیکن حادثه دیده دیگر تیم خاتون بم اظهار کرد: از بهناز طاهرخانی عیادت کردیم. مسئول پزشکی فدراسیون نیز از طریق رئیس بیمارستان پیگیر وضعیت اوست و با پزشکان مربوطه صحبت کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اگر شرایط طاهرخانی استیبل شود و تشخیص بدهند به تهران انتقال داده می‌شود. ضمن اینکه خداروشکر شرایط رو به بهبود است.

وی درباره شرایط زهرا خواجویی نیز اظهار کرد: خطری او را تهدید نمی‌کند. باید صبر کنیم بهبودی حاصل شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *