امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسابقه قوی‌ترین مردان استان تهران در شهرستان قرچک برگزار شد

مسابقه مثلث قدرت قوی ترین مردان استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک با حضور قهرمان پرورش اندام ایران برگزار شد.
کد خبر: 20214
زمان انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ قبل از ظهر -
118 بازدید

 

 

قرچک – آبرومند : به گزارش خبرنگار آبرومند برگزاری اولین مثلث قدرت مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان استان تهران جام برادران فاطمی پنج‌شنبه وجمعه با حضور ۲۰۰ ورزشکار کشور بانوان و آقایان از شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون اداره کل استان تهران ، موسی زاده رئیس اداره ورزش وجوانان ، محمودبرزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ودیگر مسؤولان شهرستان در سالن ورزشی گلها برگزار شد.

موسی زاده رئیس اداره ورزش وجوانان قرچک در گفتگو با خبرنگار آبرومند گفت: امروز مثلث قدرت ، مسابقات قویترین مردان استان تهران در دو بخش بانوان وآقایان پنج شنبه و جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۱ باحضور ۲۰۰ ورزشکار در سالن ورزشی گلها بامیزبانی شهرستان قرچک برگزارشد.

وی افزود : وی افزود بخاطرعلامندی ورزشکاران به این رشته ورزشی ماحتی از بعضی استان ها، قزوین، مازندران، ایلام، کرمانشاه، البرز، لرستان، کلاردشت، همدان دراین مسابقات شرکت کننده داشتیم.

موسی زاده موسی زاده از برگزاری مسابقات پروش اندام درسه هفته آینده خبرداد و افزود : این رشته ورزشی از زمان آغاز فغالیت خود با استقبال پرشوری روبرو شده است و امروز این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه تأکید کرد: شهرستان قرچک از ظرفیت بالایی دراین رشته ورزشی برخوردار است و امادگی دارد که این مسابقات را در سطح کشوری نیز برگزار کند و برپایی چنین مسابقاتی ایجاد انگیزه برای جوانان و گرایش آنها به ورزش و توجه به سلامتی و ایجاد صلح و دوستی میان افراد و ورزشکاران می‌شود.

مهدی فاطمی از قهرمانان پرورش اندام ایران نیز در گفتگو با خبرنگار آبرومند اظهار کرد: خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شهرستان قرچک آمدم و شهرستان‌های استان تهران دارای ورزشکاران با انگیزه، پرهیجان و فوق العاده‌ای است.

هاشمی زاده رئیس هیات پرورش اندام شهرستان قرچک در حاشیه این مسابقات گفت : این مسابقات با سه نوع آیتم تک گوی؛ تک دمبل، و کنده ، و ورزش نوپای مولتی پرس برای اولین بار میزبان این رشته بودیم، لیف قدرتی الکو بدون لوازم ، و لیفت قدرتی الفینت با لوازم مسابقات استان تهران بوده که میزبانی آن درشهرستان قرچک برگزارشد.

در پایان مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان استان تهران به مقام‌های اول تا سوم قوی‌ترین مردان ایران در استان تهران حکم، تندیس و جام قهرمانی اهدا شد و قهرمانان جوایز خود را از دست فاطمی قهرمان بدنسازی و پرورش اندام ایران و دیگرمسئولین دریافت کردند.

علی لطفی خبرنگار آبرومند شهرستان قرچک

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *