امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در شهرستان قرچک

قرچک آبرومند - راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲، با شعار نظم نوین جهانی، با نسل آرمانی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: 18384
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ بعد از ظهر -
60 بازدید

قرچک آبرومند – راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲، با شعار نظم نوین جهانی، با نسل آرمانی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک برگزار شد.


به گزارش خبرنگار آبرومند ، مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، در حمایت از کودکان و نوجوانان غزه، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

مردان و زنان، کوچک و بزرگ و دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی امروز درشهرستان قرچک باحضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فخاری فرماندار، خرمی شریف شهردار، برزگر رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، صمدسلطانی فرماندهی سپاه، فرهانی  سرپرست اداره آموزش وپرورش، یدالله باهو مدیرستاد نمازجمعه، روحانیون و دیگر مسئولین به میدان آمده اند تا با برگزاری راهپیمایی با شکوه، مشتی بر دهان مستکبران دوران به ویژه آمریکا و اسرائیل بزنند و بار دیگر به جهانیان بگویند که با انزجار از جنایت‌های خونخواران جهان هستی، همواره حامی مردم مظلوم فلسطین اند.

در قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان تاکید شد: “ما ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای مضحک امنیت را محکوم و خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی هستیم.”

علی لطفی خبرنگار آبرومندقرچک

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *