امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان دکتر مفتح ورامین دارای چه ویژگی هایی می باشد

بیمارستان شهید مفتح در شهرستان ورامین واقع در بلوار امام رضا نرسیده به میدان بسیج و بعد از دو محله قدیمی ده شریفا و دهوین واقع شده است . که دارای امکانات و پزشکان و کادر درمان به شرح ذیل می باشد ، و خدمات به مردم شهرستان های ورامین و پیشوا را در اولویت قرارداده و گاها از دیگر شهرستان های همجوار و حتی تهران بصورت موردی خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: 1471
زمان انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ قبل از ظهر -
939 بازدید

ورامین – آبرومند : این بیمارستان دارای ۱۲۰ تخت بستری و ۶۲ تخت بستری موقت و ستاره دار اعم از تختهای اورژانس، دیالیز، شیمی درمانی، اتاق عمل، بلوک زایمان،  تالاسمی ووو)به همراه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، و همچنین واحدهای تصویربرداری مانند C.T اسکن و M.R.I می باشد.

اگرچه هنوز با آنچه نیاز مردم شریف شهرستانهای ورامین و پیشوا را کفایت نماید، فاصله داریم، ولی در عین حال نباید غافل بود، امکانات کنونی نیز آرزوهای محقق شده‌ی دهه های گذشته بوده و از طرفی حضور حدود ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان به همراه حدود ۴۰۰ نفر کادر بالینی و درمانی اعم از پزشکان عمومی، داروساز، پرستار، ماما، اتاق عمل، بیهوشی، آزمایشگاه و… فرصت بسیار مناسبی فراهم نموده تا از این کانون تجربه، علم و مهارت که شبیه یک دانشگاه بزرگ بوده است، به نحو شایسته در جهت رشد سواد سلامت جامعه و نیز خدمات شایسته بهره‌برداری نمود.

کادر درمان نیز در دو سال گذشته ثابت نمود، از هیچ خدمتی مضایقه نخواهد کرد و دانش و تجربه خود را تقدیم همه ی مردم خواهد نمود.

بر آن شدیم ظرفیت متخصصان علمی و دانشگاهی بیمارستان شهید مفتح ورامین را در فضای رسانه ای در اختیار مردم شریف قرار دهیم. در این راه، به مدد الهی امیدواریم و همچنین قابلیت های اصحاب رسانه در رسیدن به این اهداف الهی و انسانی میتواند تسهیل گر و تسریع کننده باشد.

بااین توصیف،هدف اصلی ارتباط با افکار عمومی بر پایه موارد ذیل برنامه ریزی خواهد شد

۱. افزایش سواد سلامت شهروندان.

۲. هدایت و راهنمایی درست بیماران در جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی صحیح.

۳. ایجاد یک بانک اطلاعات سلامت موثق و مورد اعتماد در شهرستان ورامین، جهت دسترسی آسان به اطلاعات مرتبط با مسائل پزشکی و درمانی

۴. تقویت و ارتقا فرهنگ پیشگیری و یا تشخیص های زودرس جهت پیشگری یا کاهش آسیب های جسمی، روانی و مالی به شهروندان.

۵. ارتباط دو سویه با مردم جهت شناخت بیشتر نیازهای تشخیصی و درمانی مردم و اخذ نظرات و پیشنهادات.

۶. معرفی خدمات و تخصصهای موجود در بیمارستان به شهروندان.

۷. اطلاع رسانی و انتشار اخبار مربوط به بیمارستان.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *